Güneydoğu olarak ; Çağımız standartlarına uyumlu olarak çalışmayı benimsemiş, müşterinin memnuniyetini, hatasız ve hızlı çalışmayı ilke edinmiş sunduğu hizmetlerle müşterilerine ayrıcalık sağlayan bir kuruluş olmaktır.
- Mevzuatı anlık takip ederek müşterilerini bilgilendirmek, güven, ticari sırların korunması, mutlak müşteri çıkarlarının gözetilerek kaliteli hizmetten ödün vermemek.
- Müşterilerinin kendisine devretmiş olduğu sorumluluğun gereklerini en iyi şekilde yerine getirmek.
- Sahip olduğumuz geçmişimizden ve köklerimizden güç alarak başarısını müşteri memnuniyeti ile ölçen, müşteri ihtiyaçlarına hızlı, etkin ve kaliteli çözümler üretebilmek.
- İş ahlakından taviz vermeden kanun ve kurallar çerçevesinde sorumluluklarımızı yerine getirmektir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
- Müşterilerimizin istek, beklenti ve ihtiyaçlarına göre şirket çalışanları tarafından planlama aşaması başlatılır.
- Müşteri ilişkileriyle görevlendirilen şirketimiz çalışanları, birbirleriyle ve müşterilerimiz ile iletişim halinde olarak hizmeti karşılayacak gerekli görevleri yerine getirirler.
- Hizmetin her aşamasında müşteri, durumdan haberdar edilir. Gerektiğinde ilgili konular müşteri onayına sunulur. Müşterinin onayı karşılığında gerekli birimlerle koordinasyon sağlanır.
- Verilen hizmetin başarıya ulaşması ve müşteri memnuniyeti adına, hizmet aşamalarının sonunda şirketyetkilileri tarafından kontrol gerçekleştirilir.
Guneydogu.com.tr